ČERVENÁ (od 3/2025)
ČERNÁ (od 6/2025)
SFA 1000 - Robustní, velká čtyřkolka pro náročné
SFA 1000 je vlajková loď ATV řady společnosti QJMOTOR. Jedná se o nadstandardně vybavený model s výkonným dvouválcovým motorem do V o výkonu 87,5 HP, automatickou převodovkou CVT a uzávěrkou diferenciálu vpředu i vzadu. Tato čtyřkolka byla vytvořena, aby obstála i ve velmi obtížném terénu - tam kde ostatní zapadnou, jede SFA 1000 vesele dál! Tomu pomáhá nezávislé zavěšení kol, velmi odolné pneumatiky CST obuté na ráfcích typu "beadlock", velká světlá výška a samozřejmě nejmodernější elektronika a konektivita. Při navrhování této čtyřkolky se inženýři QJMOTOR inspirovali nejlepšími řešeními, která používá konkurence a vše optimalizovali a dále vylepšili pro dosažení nejlepších výsledků. Moderní a technologicky vyspělý SFA 1000 je tak velmi konkurenceschopný stroj v nabitém segmentu litrových čtyřkolek.
Působivý výkon dvouválcového motoru Vás dostane
Silný motor o objemu 976 ccm a výkonu 87,5 HP je schopen čtyřkolku SFA 1000 razantně zrychlit až na úctyhodných 110 km/h, což je velmi dobrá hodnota mezi všemi modely čtyřkolek. Při jeho vývoji se inženýři koncernu Geely inspirovali nejlepšími technologiemi světových motocyklových koncernů a dovedli je téměř k dokonalosti. Systém vstřikování Bosch zajišťuje přesné dávkování paliva a zvyšuje účinnost motoru, což se bude hodit především pro přepravu těžkých nákladů a překonávání nerovného terénu v nízkých otáčkách. Samozřejmě Vám dynamika této pohonné jednotky nabídne i opravdu hodně zábavy.
Výkonné chlazení motoru a tepelný komfort
Naše čtyřkolka QJMOTOR SFA 1000 je vybavena výkonným systémem kapalinového chlazení. Ventilátor a velmi výkonné čerpadlo od firmy Panasonic Vás nenechají „uvařit“ ani při venkovní teplotě přes +40° C ve stínu! Zdolávání náročného terénu v nízkých rychlostech tak bude pro všechny jezdce opravdovým potěšením. Působivý výkon motoru a tepelná rovnováha s vynikajícím odvodem tepla Vám navíc poskytnou maximální komfort i během dlouhé a pomalé jízdy.
Velký barevný TFT přístrojový panel
Inteligentní 7" TFT přístrojový panel poskytuje komplexní informace o stavu všech systémů SFA 1000 a také umožňuje připojení mobilních telefonů pomocí Bluetooth. Na displeji tak můžeme používat navigaci z mobilního telefonu, monitorovat tlak a teplotu v pneumatikách, ale například i sledovat teplotu v automatické převodovce CVT.
Konektivita s chytrými telefony & navigace
Všechny motocykly i čtyřkolky QJMOTOR jsou nyní vybaveny přístrojovým vybavením, které lze propojit s chytrým telefonem jezdce. Tato konektivita funguje jak pro systémy android, tak i iOS. Pro jezdce to znamená, že může zrcadlit údaje z displeje svého telefonu na přístrojový panel motocyklu. Toto lze využít jak pro zobrazení navigace, tak i pro zobrazení jakéhokoliv jiného obsahu z mobilního telefonu. Pokud jste náročný jezdec a chcete si zobrazovat navigaci s aktuálními dopravními informacemi, je možné si stáhnout aplikaci QJMOTOR, která Vám po zaplacení drobného poplatku zpřístupní i tuto funkci.
Uzávěrka diferenciálu vpředu i vzadu!
Systém pohonu všech kol umožňuje řidiči volit mezi dvěma režimy: 2x2 a 4x4, z nichž každý režim má ještě dvě další možnosti:
- 2WD se zapnutou uzávěrkou diferenciálu: V tomto případě se točivý moment přenáší pouze na zadní nápravu. Tento režim funguje skvěle na tvrdém povrchu.
- 2WD s vypnutou uzávěrkou zadního diferenciálu: V režimu 2WD lze odpojit uzávěrku zadního diferenciálu na zadní nápravě. Tento režim umožňuje bezpečnou jízdu při vysokých rychlostech na tvrdém povrchu a zatáčení o malém poloměru bez roztrhání povrchu, např. na pěstěném trávníku.
- 4WD s vypnutou uzávěrkou předního diferenciálu: Při jízdě v těžším terénu a v prudkých stoupáních se vyplatí připojení přední nápravy, tedy režim 4WD.
- 4WD se zapnutou uzávěrkou diferenciálu: Režim 4WD s mechanickým zámkem diferenciálu Vás dostane i z toho nejbahnitějšího terénu. Tento režim ale využijete i při jízdě velkou rychlostí s velkými poloměry zatáčení.
Systém odpružení přední nápravy
SFA 1000 je výkonná čtyřkolka, která vyžaduje pevný rám a silné odpružení. Rám je u tohoto modelu vyroben z ocelových trubek o průměru 32 mm dole pod posádkou a 25 mm vpředu a vzadu. Horní část rámu je vyrobena z ocelových profilů o průřezu 100 mm x 40 mm. Přední zavěšení je tvořeno dvojicí příčných ramen na obou stranách. Všechny čepy lichoběžníkových ramen lze mazat zvenku. Přední i zadní odpružení má vlastní stabilizátor. Zavěšení kol je nezávislé, dvojitá A-ramena a jejich nové uchycení umožňují dosáhnout vyšších zdvihů pružení a velkou světlou výšku celé čtyřkolky.
Systém odpružení zadní nápravy
Oba zadní plyno-kapalinové tlumiče Yuan mají u SFA 1000 oddělenou expanzní nádobku a progresivně vinuté pružiny a nastavitelné tlumení a předpětí pružin. Výsledkem jsou skvělé jízdní vlastnosti, výborná ovladatelnost a jistota, že zdoláte i ty nejtěžší terény. Dále jsou na zadní nápravě dvě velmi odolná kovaná vlečená ramena. Všechny čepy těchto lichoběžníkových ramen lze mazat zvenku, což je skvělá zpráva pro jednoduchou údržbu. Samozřejmě má i zadní odpružení stabilizátor a stabilizační tyčky.
Velmi přesný a výkonný brzdový systém
Hydraulické kotoučové brzdy poskytují SFA 1000 jistou a silnou brzdnou sílu, vždy kdy to je třeba a přispívají tak ke sportovní avšak pohodové jízdě. Vrtané přední i zadní kotuče jsou ideální pro lepší chlazení a mají průměr 210 mm.
Přední a zadní ochranný rám v základní výbavě ZDARMA
To, co je u konkurence povětšinou příplatková výbava je u naší SFA 1000 standardem. Již z výroby je naše čtyřkolka vybavena odolným, praktickým ochranným rámem, který ochrání přední a zadní část včetně světlometů před nárazy při projíždění terénem. Můžete tak naší čtyřkolku využívat i v opravdu drsných podmínách beze strachu o její poškození.
Robustní tažné zařízení v sériové výbavě!
SFA 1000 je již z výroby vybavena robustním tažným zařízením třídy A50-X včetně zapojené elektroinstalace. Jednoduše tak zapřáhnete svůj vozík kategorie O1 a můžete ihned převážet náklad kamkoliv jen potřebujete!
Silný naviják v základní výbavě ZDARMA
Náš sériově montovaný naviják s nosností až 1500 kg představuje vynikající pomoc na nesjízdných cestách i při tvrdé práci, kdy Vám pomůže nejen při tažení nákladu, ale i při sebevyprošťování.
14" ráfky typu "Beadlock" ve standardní výbavě
Velmi lehké a odolné 14" ráfky kol jsou na SFA 1000 vyrobené z lehkých slitin a dotvářejí nejen prémiový vzhled celé čtyřkolky, ale především mají technologickou výhodu. Kromě toho, že jsou lehčí a odolnější oproti kolům konkurenčních strojů, systém Beadlock zabraňuje sklouznutí pneumatiky z ráfku i při podhuštěných pneumatikách a dovoluje daleko drsnější jízdu. Oddělitelný prstenec Beadlock zvyšuje pevnost a tuhost disku, chrání ráfek v extrémním terénu a umožňuje spolehlivě přichytit patku pneumatiky k ráfku a tím zabraňuje jejímu odražení. To v praxi obvykle znamená rozdíl mezi dojezdem do cíle a uvíznutím v terénu.
27" pneumatiky CST s 9ti a 11ti vrstvami plátna proti proražení
14ti palcové ráfky obuté na 27mi palcových pneumatikách jsou opravdovými premianty pro kategorii litrových čtyřkolek. Jsou vhodné pro jízdu v terénu i po běžných silnicích a mají na trhu velký výběr pneumatik, když budete řešit přezouvání. Na těchto kolech se čtyřkolka lépe ovládá díky nižšímu profilu pneumatik. SFA 1000 má z výroby ráfky obuté sportovními 27ti palcovými pneumatikami CST s vynikající trakcí díky zvolenému dezénu a velkou absorpcí díky 9ti a 11ti vrstvám plátna dále vylepšují vynikající schopnosti SFA 1000 v terénu.
Elektrický posilovač řízení EPS se 3 režimy
Posilovač řízení, to je Vaše pohodlí, bezpečnost a jistota. Posilovač umožňuje snadnější manévrování při jízdě terénem, a zároveň funguje i jako tlumič nárazů do řídítek. Narazí-li přední kolo na skrytý kámen nebo díru, úder Vám nevyrazí řídítka z ruky, protože většinu energie zachytí posilovač. EPS pracuje zcela automaticky, a to hned ve třech režimech. Účinek posilovače lze nastavit přepínačem na řídítkách i přes mobilní aplikaci.
Full LED osvětlení a agresivní vzhled "čtyřokého" světlometu
SFA 1000 je podobně jako ostatní modely QJMOTOR vybaven Full LED osvětlením - počínaje hlavními světlomety, přes blinkry až po výrazná koncová světla. Design přední masky, denní svícení řešené horními LED pásky a čtyřoké hlavní světlomety vyzařují agresivitu a dodávají výrazný charakter této charismatické čtyřkolce. Moderní technologie LED osvětlení je nenáročná na údržbu, zajišťuje optimální viditelnost a dokonale osvětlenou vozovku za soumraku i ve tmě.
Pohodlí pro posádku
Rozvor 1480 mm umožňuje mnoho prostoru a volný pohyb jezdce i spolujezdce, a to i přes rozšířenou zavazadlovou plochu v přední i zadní části stroje. Vysoká světlá výška v kombinaci s nezávislým zavěšením kol ve tvaru písmene "A" a optimalizovanou celkovou délkou poskytuje vynikající průchodnost terénem a manévrovatelnost v jakémkoliv terénu.
Opěrka a madla pro spolujezdce
Prostor pro posádku je velkorysý, bezpečný, maximálně chráněný. Spolujezdec si užije luxusního komfortu, s chodidly na vyvýšených plošinových stupačkách, se zády opřenými a prostorné opěradlo a s velkorysými madly pro ruce.
Rukojeti řídítek se zesílenými blástry
Snadná a přesná ovladatelnost
Elektrický posilovač řízení (EPS) má 3 volitelné režimy a umožňuje snadné manévrování mezi stromy při nízkých rychlostech. Stabilizátory na obou nápravách umožňují bezpečnou a klidnou jízdu při rychlostech nad 80 km/h. Zásobování palivem má na starosti řídící jednotka Bosch, což zajišťuje nízkou spotřebu paliva a také snadné startování při jakékoli teplotě. Nádrž o objemu 25 litrů Vám umožní velmi slušný akční rádius bez neustálého přemýšlení, kdy a kde doplnit palivo.
Robustní kryté nosiče pro Váš náklad
Plastové nárazníky a polyuretanové výstelky nejen účinně chrání pilota a pasažéra před nečistotami odlétajícími od kol, ale velmi dobře odolávají též mechanickým nárazům – po menších nárazech plast nepraskne, ale obnoví svůj původní tvar. Vpředu i vzadu jsou na čtyřkolce prostorné zavazadlové prostory pro Váš náklad.
Bohatá výbava - 2x USB a 12V zásuvka ZDARMA
V kokpitu je na středovém panelu integrována zdvojená zásuvka USB A a USB C (nalevo) a klasická 12V zásuvka (napravo) . Můžete skrz ně nabíjet například mobilní telefon, nebo si též zapojit navigaci. USB i 12V zásuvka má samozřejmě voděodolnou gumovou krytku.
Robustní nášlapy pro jezdce i spolujezdce
Díky optimalizované poloze nášlapů s hřebenovými stupačkami je jízda ve stoje snadná i v zabláceném terénu. Tyto stupačky Vám zajistí, že Vaše nohy nesklouznou ani při razantní jízdě. Spolu s robustním rámem má SFA 1000 potřebnou tuhost a odolnost, aby zvládl širokou škálu situací a vydržel požadavky Vámi zadané práce.
Zamykatelná volící páka ve standardní výbavě
CVT převodovka (známá též jako variátor) je známá především z japonských vozů a hybridů. Využívá jí též ale i většina čtyřkolek. Volící páka, kterou ovládáte pohyb čtyřkolky dopředu a dozadu je stejně jako u některých vozů zamykatelná. Jednoduše zamknete klíčkem od zapalování tuto volící páku v poloze "P" a zabráníte tak vyřazení na neutrál a odtlačení čtyřkolky. Snadno tak ochráníte svou čtyřkolku před krádeží.
Snadno přístupný úložný prostor
Krytá úložná schránka v zadní kapotě je dostatečně velká, aby se do ní vešly všechny věci, které je třeba ochránit před nečistotami a nárazy. Nabízí tak bezpečný prostor pro uložení různých nástrojů a osobních věcí.
Záruka a servis
Jednou z hlavních výhod čtyřkolky QJMOTOR SFA 1000 je dvouletá záruka a relativně dlouhé servisní intervaly. Pro zachování záruky a řádného technického stavu modelu SFA 1000 je nutné provádět kontroly každých 100 hodin provozu motoru nebo 1600 km. Všechny čtyřkolky QJMOTOR mají mezinárodní certifikát ISO-9001, což znamená dvoustupňovou kontrolu kvality montáže dílů a zařízení.
Technické údaje:
Typ motoru | 2-válcový do V, kapalinou chlazený |
Typ rozvodů | SOHC, 8 ventilů |
Objem válců | 976 ccm |
Vrtání / Zdvih | 91 mm x 75 mm |
Výkon motoru | 65,0kW (87,5 PS) při 7300 ot./min |
Točivý moment | 95 Nm při 5500 ot./min |
Příprava směsi | Elektronické vskřikování paliva |
Způsob startování | Elektrický startér |
Spojka / ovládání | Vícelamelová mokrá spojka |
Převodovka / převod | Automatická převodovka CVT / Variátor |
Emisní norma - schválení | EU167, EPA49 |
Hlučnost při stání | 77,3 dB |
Palivo | Benzin E5 / E10 |
Homologace / SPZ | T3b / ANO |
Tažné zařízení | Ano, třída A50-X |
Naviják | Elektrický, seriově montovaný |
Konstrukce podvozku | Trubkový ocelový rám / ocelový profil |
Přední odpružení | Nezávislé pneukapalinové tlumiče Yuan |
Zadní odpružení | Nezávislé pneukapalinové tlumiče Yuan |
Zavěšení předních kol | Dvojitá příčná ramena se stabilizátorem |
Zavěšení zadních kol | Dvojitá příčná ramena se stabilizátorem |
Světlá výška | 285 mm |
Přední kola a pneumatiky | Ráfky Beadlock a pneumatiky 27 x 9 - 14 |
Zadní kola a pneumatiky | Ráfky Beadlock a pneumatiky 27 x 11 - 14 |
Přední brzdy | Hydraulické, 2x kotoučová brzda o ø 210 mm |
Zadní brzdy | Hydraulické, 2x kotoučová brzda o ø 210 mm |
Rozměry čtyřkolky | 2.330 mm / 1274 mm / 1.460 mm |
Rozvor | 1.480 mm |
Výška sedadla řidiče | 577 mm |
Objem palivové nádrže | 25 litrů |
Pohotovostní hmotnost | 485 kg (vč. všech kapalin, paliva a aku) |
Dostupné barvy | Červená, Černá |